Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32509
Название: Використання маркетингових досліджень у формуванні товарної політики фармацевтичної компанії
Авторы: Рогуля, О. Ю.
Бондаренко, Ю. А.
Шуванова, О. В.
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Рогуля, О. Ю. Використання маркетингових досліджень у формуванні товарної політики фармацевтичної компанії / О. Ю. Рогуля, Ю. А. Бондаренко, О. В. Шуванова // Механізми розвитку патологічних процесів і хвороб та їх фармакологічна корекція : матеріали VІ наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 16 листоп. 2023 р. - Харків : НФаУ, 2023. – С. 402.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32509
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
402.pdf112,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.