Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32509
Назва: Використання маркетингових досліджень у формуванні товарної політики фармацевтичної компанії
Автори: Рогуля, О. Ю.
Бондаренко, Ю. А.
Шуванова, О. В.
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Рогуля, О. Ю. Використання маркетингових досліджень у формуванні товарної політики фармацевтичної компанії / О. Ю. Рогуля, Ю. А. Бондаренко, О. В. Шуванова // Механізми розвитку патологічних процесів і хвороб та їх фармакологічна корекція : матеріали VІ наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 16 листоп. 2023 р. - Харків : НФаУ, 2023. – С. 402.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32509
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
402.pdf112,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.