Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32509
Title: Використання маркетингових досліджень у формуванні товарної політики фармацевтичної компанії
Authors: Рогуля, О. Ю.
Бондаренко, Ю. А.
Шуванова, О. В.
Issue Date: 2023
Bibliographic description (Ukraine): Рогуля, О. Ю. Використання маркетингових досліджень у формуванні товарної політики фармацевтичної компанії / О. Ю. Рогуля, Ю. А. Бондаренко, О. В. Шуванова // Механізми розвитку патологічних процесів і хвороб та їх фармакологічна корекція : матеріали VІ наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 16 листоп. 2023 р. - Харків : НФаУ, 2023. – С. 402.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32509
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
402.pdf112,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.