Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32718
Title: Вивчення складових іміджу аптечних мереж на основі опитування споживачів
Authors: Малий, В. В.
Жадько, С. В.
Бабічева, Г. С.
Мкртічян, Д. А.
Keywords: фармацевтичний маркетинг;онлайн ресурси;клієнтський досвід;імідж;аптечна мережа
Issue Date: 2024
Bibliographic description (Ukraine): Вивчення складових іміджу аптечних мереж на основі опитування споживачів / В. В. Малий [та ін.] // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 271-280.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32718
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
271-280.pdf1,36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.