Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32718
Назва: Вивчення складових іміджу аптечних мереж на основі опитування споживачів
Автори: Малий, В. В.
Жадько, С. В.
Бабічева, Г. С.
Мкртічян, Д. А.
Теми: фармацевтичний маркетинг;онлайн ресурси;клієнтський досвід;імідж;аптечна мережа
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Вивчення складових іміджу аптечних мереж на основі опитування споживачів / В. В. Малий [та ін.] // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 271-280.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32718
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
271-280.pdf1,36 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.