Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32718
Название: Вивчення складових іміджу аптечних мереж на основі опитування споживачів
Авторы: Малий, В. В.
Жадько, С. В.
Бабічева, Г. С.
Мкртічян, Д. А.
Ключевые слова: фармацевтичний маркетинг;онлайн ресурси;клієнтський досвід;імідж;аптечна мережа
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Вивчення складових іміджу аптечних мереж на основі опитування споживачів / В. В. Малий [та ін.] // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 271-280.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32718
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
271-280.pdf1,36 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.