Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3976
Title: Індивідуалізація навчання як психолого-педагогічна проблема сучасної вищої школи
Other Titles: Individualization of education as psychological and pedagogical problem of modern higher school
Authors: Волобуєва, І. В.
Volobueva, I. V.
Волобуева, И. В.
Keywords: індивідуалізація навчання;педагогічний процес;індивідуальні особливості;individualization of education;pedagogical process;individual peculiarities
Issue Date: 2013
Publisher: Вісник Херсонського університету
Bibliographic description (Ukraine): Волобуєва, І. В. Індивідуалізація навчання як психолого-педагогічна проблема сучасної вищої школи // Вісник Херсонського університету. Актуальні проблеми державного управління педагогіки та психології. – 2013. – С. 12-13.
Abstract: У статті проаналізовано різні трактування поняття «індивідуалізація навчання», розкрито сутність індивідуалізації навчання, конкретизовано розуміння індивідуалізації навчання в вищій школі, а також висвітлено особливості тлумачення індивідуалізації навчання для учнів шкіл та для студентів вищих навчальних закладів.
The article examines different interpretations of the concept of individualization of education, discloses the essence of individualization of education, and specifies the sense of individualization of education in higher school, іt also highlights the specific features of an interpretation of individualization of education for high school and higher institution students.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3976
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
статья10.doc71 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.