Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3976
Назва: Індивідуалізація навчання як психолого-педагогічна проблема сучасної вищої школи
Інші назви: Individualization of education as psychological and pedagogical problem of modern higher school
Автори: Волобуєва, І. В.
Volobueva, I. V.
Волобуева, И. В.
Теми: індивідуалізація навчання;педагогічний процес;індивідуальні особливості;individualization of education;pedagogical process;individual peculiarities
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Херсонського університету
Бібліографічний опис: Волобуєва, І. В. Індивідуалізація навчання як психолого-педагогічна проблема сучасної вищої школи // Вісник Херсонського університету. Актуальні проблеми державного управління педагогіки та психології. – 2013. – С. 12-13.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано різні трактування поняття «індивідуалізація навчання», розкрито сутність індивідуалізації навчання, конкретизовано розуміння індивідуалізації навчання в вищій школі, а також висвітлено особливості тлумачення індивідуалізації навчання для учнів шкіл та для студентів вищих навчальних закладів.
The article examines different interpretations of the concept of individualization of education, discloses the essence of individualization of education, and specifies the sense of individualization of education in higher school, іt also highlights the specific features of an interpretation of individualization of education for high school and higher institution students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3976
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья10.doc71 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.