Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3976
Название: Індивідуалізація навчання як психолого-педагогічна проблема сучасної вищої школи
Другие названия: Individualization of education as psychological and pedagogical problem of modern higher school
Авторы: Волобуєва, І. В.
Volobueva, I. V.
Волобуева, И. В.
Ключевые слова: індивідуалізація навчання;педагогічний процес;індивідуальні особливості;individualization of education;pedagogical process;individual peculiarities
Дата публикации: 2013
Издательство: Вісник Херсонського університету
Библиографическое описание: Волобуєва, І. В. Індивідуалізація навчання як психолого-педагогічна проблема сучасної вищої школи // Вісник Херсонського університету. Актуальні проблеми державного управління педагогіки та психології. – 2013. – С. 12-13.
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано різні трактування поняття «індивідуалізація навчання», розкрито сутність індивідуалізації навчання, конкретизовано розуміння індивідуалізації навчання в вищій школі, а також висвітлено особливості тлумачення індивідуалізації навчання для учнів шкіл та для студентів вищих навчальних закладів.
The article examines different interpretations of the concept of individualization of education, discloses the essence of individualization of education, and specifies the sense of individualization of education in higher school, іt also highlights the specific features of an interpretation of individualization of education for high school and higher institution students.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3976
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
статья10.doc71 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.