Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4408
Название: Соціальне партнерство в освіті: конфліктний підхід як методологічна орієнтація
Авторы: Шевченко, Н. В.
Shevchenko, N. V.
Ключевые слова: габітус;освітній простір;поле,;соціальне партнерство;структурно-функціональний підхід;управління освітою;habitus;education area;field;social partnership;structural-functional approach;education management
Дата публикации: 2013
Издательство: Вісник Національного університету «Юридична академія України ім. Я. Мудрого». Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія.
Библиографическое описание: Шевченко, Н. В. Соціальне партнерство в освіті: конфліктний підхід як методологічна орієнтація / Н. В. Шевченко // Вісник Національного університету «Юридична академія України ім. Я. Мудрого». Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія. – Х., 2013.- № 3 (17). - 160-168.
Краткий осмотр (реферат): The structural functionalist ideas’ methodological potential of social partnership in education has been determined. The main structural functionalism features and its role in maintaining the integrity and balance in society have been presented. The peculiarities of education management problem research in the structural-functionalistic methodological orientation context have been revealed.
Виявлено методологічний потенціал ідей структурних функціоналістів щодо соціального партнерства в освітній сфері. Виділено основні риси структурного функціоналізму та його роль у підтримці цілісності і рівноваги у суспільстві. Розкрито особливості дослідження проблем управління освітою в контексті ідей структурно-функціоналістської методологічної орієнтації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4408
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри філософії та соціології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шевченко Ст.СтруктФункционализм.doc101,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.