Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4408
Title: Соціальне партнерство в освіті: конфліктний підхід як методологічна орієнтація
Authors: Шевченко, Н. В.
Shevchenko, N. V.
Keywords: габітус;освітній простір;поле,;соціальне партнерство;структурно-функціональний підхід;управління освітою;habitus;education area;field;social partnership;structural-functional approach;education management
Issue Date: 2013
Publisher: Вісник Національного університету «Юридична академія України ім. Я. Мудрого». Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія.
Bibliographic description (Ukraine): Шевченко, Н. В. Соціальне партнерство в освіті: конфліктний підхід як методологічна орієнтація / Н. В. Шевченко // Вісник Національного університету «Юридична академія України ім. Я. Мудрого». Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія. – Х., 2013.- № 3 (17). - 160-168.
Abstract: The structural functionalist ideas’ methodological potential of social partnership in education has been determined. The main structural functionalism features and its role in maintaining the integrity and balance in society have been presented. The peculiarities of education management problem research in the structural-functionalistic methodological orientation context have been revealed.
Виявлено методологічний потенціал ідей структурних функціоналістів щодо соціального партнерства в освітній сфері. Виділено основні риси структурного функціоналізму та його роль у підтримці цілісності і рівноваги у суспільстві. Розкрито особливості дослідження проблем управління освітою в контексті ідей структурно-функціоналістської методологічної орієнтації.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4408
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шевченко Ст.СтруктФункционализм.doc101,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.