Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4630
Title: Заходи мерчандайзингу як фактор впливу на діяльність аптечного підприємства
Authors: Півень, О. П.
Малий, В. В.
Чумаков, В. В.
Пивень, Е. П.
Малый, В. В.
Чумаков, В. В.
Piven, E. P.
Malyi, V. V.
Chumakov, V. V.
Keywords: мерчандайзинг
Issue Date: 2014
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Півень, О. П. Заходи мерчандайзингу як фактор впливу на діяльність аптечного підприємства / О. П. Півень, В. В. Малий, В. В. Чумаков // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 27-28 берез. 2014 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2014. - С. 223-227.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4630
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.