Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4630
Назва: Заходи мерчандайзингу як фактор впливу на діяльність аптечного підприємства
Автори: Півень, О. П.
Малий, В. В.
Чумаков, В. В.
Пивень, Е. П.
Малый, В. В.
Чумаков, В. В.
Piven, E. P.
Malyi, V. V.
Chumakov, V. V.
Теми: мерчандайзинг
Дата публікації: 2014
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Півень, О. П. Заходи мерчандайзингу як фактор впливу на діяльність аптечного підприємства / О. П. Півень, В. В. Малий, В. В. Чумаков // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 27-28 берез. 2014 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2014. - С. 223-227.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4630
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.