Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4742
Title: Оценка бренда на примере антигипертензивных лекарственных средств
Authors: Байгуш, Ю. В.
Дударь, А. Н.
Слободянюк, Н. Н.
Байгуш, Ю. В.
Дудар, А. Н.
Слободянюк, М. М.
Baygush, Y. V.
Dudar, A. N.
Slobodyanyuk, N. N.
Keywords: бренд;бренд;brand name
Issue Date: 2013
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Байгуш, Ю. В. Оценка бренда на примере антигипертензивных лекарственных средств / Ю. В. Байгуш, А. Н. Дударь, Н. Н. Слободянюк // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 28-29 берез. 2013 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2013. - С. 135-143.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4742
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
135.pdf423,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.