Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4742
Назва: Оценка бренда на примере антигипертензивных лекарственных средств
Автори: Байгуш, Ю. В.
Дударь, А. Н.
Слободянюк, Н. Н.
Байгуш, Ю. В.
Дудар, А. Н.
Слободянюк, М. М.
Baygush, Y. V.
Dudar, A. N.
Slobodyanyuk, N. N.
Теми: бренд;бренд;brand name
Дата публікації: 2013
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Байгуш, Ю. В. Оценка бренда на примере антигипертензивных лекарственных средств / Ю. В. Байгуш, А. Н. Дударь, Н. Н. Слободянюк // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 28-29 берез. 2013 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2013. - С. 135-143.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4742
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
135.pdf423,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.