Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5796
Назва: Шляхи удосконалення управління маркетинговою діяльностю на підприємстві
Автори: Гончаров, А. Б.
Гончаров, А. Б.
Goncharov, A. B.
Риженко, В. С.
Рыженко, В. С.
Ryzhenko, V. S.
Теми: маркетингова діяльність;маркетинговая деятельность;marketing activities
Дата публікації: 2014
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Гончаров, А. Б. Шляхи удосконалення управління маркетинговою діяльностю на підприємстві / А. Б. Гончаров, В. С. Риженко // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку: матеріали ІІІ наук.-практ. конф. 4 листоп. 2014 р. – Х., 2014. – С. 78-80.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5796
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
78-80.pdf278,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.