Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6713
Title: Практичні аспекти формування HR-бренду суб’єктами фармацевтичного ринку
Other Titles: Практические аспекты формирования HR-бренда субъектами фармацевтического рынка
Practical aspects of HR-brand of pharmaceutical market
Authors: Ольховська, А. Б.
Лукашова, М. М.
Ольховская, А. Б.
Лукашова, М. М.
Olkhovskaya, A. B.
Lukashova, A. V.
Keywords: HR-бренд;HR-brand
Issue Date: 2015
Bibliographic description (Ukraine): Ольховська, А. Б. Практичні аспекти формування hr-бренду суб’єктами фармацевтичного ринку / А. Б. Ольховська, М. М. Лукашова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 207-208.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6713
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.