Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6713
Назва: Практичні аспекти формування HR-бренду суб’єктами фармацевтичного ринку
Інші назви: Практические аспекты формирования HR-бренда субъектами фармацевтического рынка
Practical aspects of HR-brand of pharmaceutical market
Автори: Ольховська, А. Б.
Лукашова, М. М.
Ольховская, А. Б.
Лукашова, М. М.
Olkhovskaya, A. B.
Lukashova, A. V.
Теми: HR-бренд;HR-brand
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Ольховська, А. Б. Практичні аспекти формування hr-бренду суб’єктами фармацевтичного ринку / А. Б. Ольховська, М. М. Лукашова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 207-208.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6713
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-23.pdf195,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.