Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6714
Title: Вплив реклами лікарських засобів на самолікування населення
Other Titles: Влияние рекламы лекарственных средств на самолечение населения
The impact of advertising of medicinal products for self-medication of the population
Authors: Ольховська, А. Б.
Василенко, К. В.
Приходько, Т. О.
Ольховская, А. Б.
Василенко, К. В.
Приходько, Т. О.
Olkhovskaya, A. B.
Vasilenko, K. V.
Prihodko, Т. О.
Keywords: реклама;самолікування;advertising;self-medication
Issue Date: 2015
Bibliographic description (Ukraine): Ольховська, А. Б. Вплив реклами лікарських засобів на самолікування населення / А. Б. Ольховська, К. В. Василенко, Т. О. Приходько // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 209-211.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6714
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-24.pdf199,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.