Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6714
Назва: Вплив реклами лікарських засобів на самолікування населення
Інші назви: Влияние рекламы лекарственных средств на самолечение населения
The impact of advertising of medicinal products for self-medication of the population
Автори: Ольховська, А. Б.
Василенко, К. В.
Приходько, Т. О.
Ольховская, А. Б.
Василенко, К. В.
Приходько, Т. О.
Olkhovskaya, A. B.
Vasilenko, K. V.
Prihodko, Т. О.
Теми: реклама;самолікування;advertising;self-medication
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Ольховська, А. Б. Вплив реклами лікарських засобів на самолікування населення / А. Б. Ольховська, К. В. Василенко, Т. О. Приходько // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 209-211.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6714
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-24.pdf199,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.