Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6720
Title: Нейромаркетинг – одно из новых направлений маркетинга для более успешного продвижения товаров
Other Titles: Нейромаркетинг - одне з нових напрямків маркетингу для більш успішного просування товарів
Neuromarketing - one of the new trends of marketing for a successful product
Authors: Зборовская, Т. В.
Лебединец, В. А.
Фарес Рами
Бобрицкая, Л. А.
Зборовська, Т. В.
Zborovska, T. V.
Лебединець, В. О.
Lebedynets, V. O.
Фарес Рамі
Fares Rami
Keywords: нейромаркетинг;neuromarketing
Issue Date: 2015
Bibliographic description (Ukraine): Нейромаркетинг – одно из новых направлений маркетинга для более успешного продвижения товаров / Т. В. Зборовская, В. А. Лебединец, Фарес Рами, Л. А. Бобрицкая // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 244-245.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6720
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-30.pdf196,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.