Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6720
Назва: Нейромаркетинг – одно из новых направлений маркетинга для более успешного продвижения товаров
Інші назви: Нейромаркетинг - одне з нових напрямків маркетингу для більш успішного просування товарів
Neuromarketing - one of the new trends of marketing for a successful product
Автори: Зборовская, Т. В.
Лебединец, В. А.
Фарес Рами
Бобрицкая, Л. А.
Зборовська, Т. В.
Zborovska, T. V.
Лебединець, В. О.
Lebedynets, V. O.
Фарес Рамі
Fares Rami
Теми: нейромаркетинг;neuromarketing
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Нейромаркетинг – одно из новых направлений маркетинга для более успешного продвижения товаров / Т. В. Зборовская, В. А. Лебединец, Фарес Рами, Л. А. Бобрицкая // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 244-245.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6720
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-30.pdf196,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.