Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/729
Название: Маркетинговий аналіз вітчизняного ринку антигеморагічних препаратів
Авторы: Гудзенко, О. П.
Кулдиркаєва, К. В.
Gudzenko, A. P.
Kuldyrkaeva, K. V.
Ключевые слова: маркетинг;антигеморагічні препарати;marketing;antihemorrhagic drugs
Дата публикации: 2009
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Гудзенко, О. П. Маркетинговий аналіз вітчизняного ринку антигеморагічних препаратів / О. П. Гудзенко, К. В. Кулдиркаєва // Вісник фармації. - 2009. - № 4. - С. 64-67.
Краткий осмотр (реферат): Проведено дослідження вітчизняного ринку антигеморагічних лікарських препаратів. Сьогодні їхній асортимент налічує 78 найменувань. Установлено, що заповнення ринку гемостатиками здійснюється переважно продукцією відомих закордонних фірм-виробників, при цьому практично всі імпортні лікарські засоби відносяться до високовартісної категорії, що підкреслює гостру необхідність розробки нових препаратів з урахуванням сучасних вимог клінічної практики.
The research of the domestic market of antihaemorrhagic medicines has been conducted. Today their assortment comprises 78 names. It has been found that providing of pharmaceutical market with antihaemorrhagic medicines is realized mainly by products of well-known foreign manufacturing companies. Besides practically all foreign medicines belong to high cost categories. This fact emphasizes the urgent necessity of new drugs creation taking into account modern requirements of clinical practice.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/729
ISSN: 1562-7241
Располагается в коллекциях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
64-67.pdf152,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.