Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/729
Назва: Маркетинговий аналіз вітчизняного ринку антигеморагічних препаратів
Автори: Гудзенко, О. П.
Кулдиркаєва, К. В.
Gudzenko, A. P.
Kuldyrkaeva, K. V.
Теми: маркетинг;антигеморагічні препарати;marketing;antihemorrhagic drugs
Дата публікації: 2009
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Гудзенко, О. П. Маркетинговий аналіз вітчизняного ринку антигеморагічних препаратів / О. П. Гудзенко, К. В. Кулдиркаєва // Вісник фармації. - 2009. - № 4. - С. 64-67.
Короткий огляд (реферат): Проведено дослідження вітчизняного ринку антигеморагічних лікарських препаратів. Сьогодні їхній асортимент налічує 78 найменувань. Установлено, що заповнення ринку гемостатиками здійснюється переважно продукцією відомих закордонних фірм-виробників, при цьому практично всі імпортні лікарські засоби відносяться до високовартісної категорії, що підкреслює гостру необхідність розробки нових препаратів з урахуванням сучасних вимог клінічної практики.
The research of the domestic market of antihaemorrhagic medicines has been conducted. Today their assortment comprises 78 names. It has been found that providing of pharmaceutical market with antihaemorrhagic medicines is realized mainly by products of well-known foreign manufacturing companies. Besides practically all foreign medicines belong to high cost categories. This fact emphasizes the urgent necessity of new drugs creation taking into account modern requirements of clinical practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/729
ISSN: 1562-7241
Розташовується у зібраннях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
64-67.pdf152,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.