Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7620
Назва: Marketing research of consumer attitudes to pharmaceutical enterprises products
Автори: Reznikova, I. I.
Dorokhova, L. P.
Резникова, И. И.
Рєзнікова, І. І.
Дорохова, Л. П.
Теми: Marketing research;маркетингові дослідження;маркетинговые исследования
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Reznikova, I. I. Marketing research of consumer attitudes to pharmaceutical enterprises products / I. I. Reznikova, L. P. Dorokhova // Topical issues of new drugs development: Abstracts оf International Scientific And Practical Conference Of Young Scientists And Student, April 23, 2015, Kharkiv. – Kh.: NUPh, 2015. - P. 462.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7620
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbornyk-tezysov-TOPICAL-ISSUES-OF-NEW-DRUGS_2015 462.pdf94,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.