Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8661
Title: Використання елементів соціального маркетингу для розвитку недержавного пенсійного забезпечення
Authors: Гончаров, А. Б.
Гончарова, С. Ю.
Гончаров, А. Б.
Goncharov, A. B.
Гончарова, С. Ю.
Goncharova, S. Yu.
Keywords: маркетинг;соціальний маркетинг;пенсійне забезпечення;недержавне пенсійне забезпечення;marketing;пенсионное обеспечение;социальный маркетинг;social marketing;негосударственное пенсионное обеспечение;pension provision;private pension provision
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Bibliographic description (Ukraine): Гончаров, А. Б. Використання елементів соціального маркетингу для розвитку недержавного пенсійного забезпечення / А. Б. Гончаров, С. Ю. Гончарова // Перспективи соціальних та пенсійних реформ в Україні : Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 80-річчю Харківського національного економічного університету. – Х. : Вид-во ХНЕУ, 2010. - № 3 (79).
Series/Report no.: ;№ 3 (79) 2010
Abstract: Розглянутий вплив соціального маркетингу на розвиток системи недержавного пенсійного забезпечення в Україні
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8661
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1 - 2010.pdf204,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.