Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8661
Назва: Використання елементів соціального маркетингу для розвитку недержавного пенсійного забезпечення
Автори: Гончаров, А. Б.
Гончарова, С. Ю.
Гончаров, А. Б.
Goncharov, A. B.
Гончарова, С. Ю.
Goncharova, S. Yu.
Теми: маркетинг;соціальний маркетинг;пенсійне забезпечення;недержавне пенсійне забезпечення;marketing;пенсионное обеспечение;социальный маркетинг;social marketing;негосударственное пенсионное обеспечение;pension provision;private pension provision
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Гончаров, А. Б. Використання елементів соціального маркетингу для розвитку недержавного пенсійного забезпечення / А. Б. Гончаров, С. Ю. Гончарова // Перспективи соціальних та пенсійних реформ в Україні : Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 80-річчю Харківського національного економічного університету. – Х. : Вид-во ХНЕУ, 2010. - № 3 (79).
Серія/номер: ;№ 3 (79) 2010
Короткий огляд (реферат): Розглянутий вплив соціального маркетингу на розвиток системи недержавного пенсійного забезпечення в Україні
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8661
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 - 2010.pdf204,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.