Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8904
Title: Вибір і обгрунтування маркетингової стратегії підприємства в умовах економічної кризи
Other Titles: Выбор и обоснование маркетинговой стратегии предприятия в условиях экономического кризиса
Authors: Гончаров, А. Б.
Гончарова, С. Ю.
Goncharov, A. B.
Goncharova, S. Yu.
Keywords: маркетингова стратегія;економічна криза;стратегія підприємства;обгрунтування стратегії;стратегическое планирование;маркетинговая концепция управления;маркетинговая стратегия;стратегический набор предприятия;marketing strategy;economic crisis
Issue Date: 2010
Publisher: Вчені записки Харківського інституту управління: науковий журнал
Bibliographic description (Ukraine): Гончаров, А. Б. Вибір і обґрунтування маркетингової стратегії підприємства в умовах економічної кризи / А. Б. Гончаров, С. Ю. Гончарова / Вчені записки Харківського інституту управління: Науковий журнал: Вип. № 28. - Х.: ХІУ, 2010. – с. 262 – 266.
Series/Report no.: ;№ 28
Abstract: Розглянуті правила і підходи до вибору маркетингової стратегії підприємств в умовах економічної кризи
Рассмотрены основные особенности маркетинговых стратегий, которые могут быть использованы предприятиями в условиях кризиса для преодоления его негативных последствий.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8904
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3-2010.pdf299,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.