Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8904
Назва: Вибір і обгрунтування маркетингової стратегії підприємства в умовах економічної кризи
Інші назви: Выбор и обоснование маркетинговой стратегии предприятия в условиях экономического кризиса
Автори: Гончаров, А. Б.
Гончарова, С. Ю.
Goncharov, A. B.
Goncharova, S. Yu.
Теми: маркетингова стратегія;економічна криза;стратегія підприємства;обгрунтування стратегії;стратегическое планирование;маркетинговая концепция управления;маркетинговая стратегия;стратегический набор предприятия;marketing strategy;economic crisis
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вчені записки Харківського інституту управління: науковий журнал
Бібліографічний опис: Гончаров, А. Б. Вибір і обґрунтування маркетингової стратегії підприємства в умовах економічної кризи / А. Б. Гончаров, С. Ю. Гончарова / Вчені записки Харківського інституту управління: Науковий журнал: Вип. № 28. - Х.: ХІУ, 2010. – с. 262 – 266.
Серія/номер: ;№ 28
Короткий огляд (реферат): Розглянуті правила і підходи до вибору маркетингової стратегії підприємств в умовах економічної кризи
Рассмотрены основные особенности маркетинговых стратегий, которые могут быть использованы предприятиями в условиях кризиса для преодоления его негативных последствий.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8904
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3-2010.pdf299,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.