Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8905
Title: Вплив маркетингової діяльності підприємства на економічну ефективність його функціонування
Other Titles: Влияние маркетинговой деятельности предприятия на экономическую эффективность его функционировании
Authors: Гончаров, А. Б.
Гончарова, С. Ю.
Зубенко, Н. Б.
Goncharov, A. B.
Goncharova, S. Yu.
Zubenko, N. B.
Keywords: маркетингова діяльність підприємства;економічна ефективність;діяльність підприємства;маркетинг;экономическая эффективность;маркетинговая деятельность;маркетинговые исследования;продвижение товаров;реклама;паблик рилейшнз;economic efficiency;marketing activities;public relations;market research
Issue Date: 2010
Publisher: Вчені записки Харківського інституту управління: науковий журнал
Bibliographic description (Ukraine): Гончаров, А. Б. Вплив маркетингової діяльності підприємства на економічну ефективність його функціонування / А. Б. Гончаров, С. Ю. Гончарова, Н. Б. Зубенко // Вчені записки Харківського інституту управління: Науковий журнал: Вип. № 28. Харків: ХІУ, - 2010. – с. 242 – 245.
Series/Report no.: ;№ 28
Abstract: Розглянутий вплив маркетингової діяльності підприємства на економічну ефективність його функціонування
Исследовано влияние основных составляющих маркетинговой деятельности современного предприятия на зффективность его функционирования в условиях экономического кризиса. Ключевые слова: экономическая эффективность, маркетинговая деятельность. маркетинговые исследования, продвижение товаров, реклама, паблик рилейшнз.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8905
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри управління та забезпечення якості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2-2010.pdf304,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.