Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8905
Назва: Вплив маркетингової діяльності підприємства на економічну ефективність його функціонування
Інші назви: Влияние маркетинговой деятельности предприятия на экономическую эффективность его функционировании
Автори: Гончаров, А. Б.
Гончарова, С. Ю.
Зубенко, Н. Б.
Goncharov, A. B.
Goncharova, S. Yu.
Zubenko, N. B.
Теми: маркетингова діяльність підприємства;економічна ефективність;діяльність підприємства;маркетинг;экономическая эффективность;маркетинговая деятельность;маркетинговые исследования;продвижение товаров;реклама;паблик рилейшнз;economic efficiency;marketing activities;public relations;market research
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вчені записки Харківського інституту управління: науковий журнал
Бібліографічний опис: Гончаров, А. Б. Вплив маркетингової діяльності підприємства на економічну ефективність його функціонування / А. Б. Гончаров, С. Ю. Гончарова, Н. Б. Зубенко // Вчені записки Харківського інституту управління: Науковий журнал: Вип. № 28. Харків: ХІУ, - 2010. – с. 242 – 245.
Серія/номер: ;№ 28
Короткий огляд (реферат): Розглянутий вплив маркетингової діяльності підприємства на економічну ефективність його функціонування
Исследовано влияние основных составляющих маркетинговой деятельности современного предприятия на зффективность его функционирования в условиях экономического кризиса. Ключевые слова: экономическая эффективность, маркетинговая деятельность. маркетинговые исследования, продвижение товаров, реклама, паблик рилейшнз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8905
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2-2010.pdf304,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.