Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9274
Название: Оцінка конкурентоспроможності як основа вибору стратегії підприємства
Авторы: Мороз, С. Г.
Moroz, S. G.
Ключевые слова: конкурентоспроможність;конкурентні переваги;конкурентна позиція;собівартість;стратегія
Дата публикации: 2014
Издательство: Ефективна економіка
Библиографическое описание: Мороз С.Г. Оцінка конкурентоспроможності як основа вибору стратегії підприємства / С.Г. Мороз // Ефективна економіка. – 2014. – № 2
Краткий осмотр (реферат): У статті обгрунтовано значення та необхідність оцінювання конкурентоспроможності суб’єктів господарювання. Розглянуто особливості формування конкурентоспроможності виробництва сільськогосподарської продукції. Відмічено, що методи оцінювання конкурентоспроможності повинні враховувати особливості ринку, продукції та галузі, у якій працює підприємство. Проведена оцінка виробників молока районів Харківської області, в основі якої лежать собівартість та ціна одиниці продукції. Поєднання рівнів цих показників визначають стратегію суб’єкта конкуренції. Побудовано графік конкурентоспроможності виробників молока регіону, на підставі якого утворено чотири зони в залежності від конкурентних переваг. Визначено характерні риси для кожної з них шляхом аналізу окремих виробників та на основі узагальнень запропоновано можливі стратегічні напрямки розвитку виробництва підприємств із врахуванням визначеної конкурентної позиції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9274
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри організації та економіки фармації
Наукові публікації кафедри управління та забезпечення якості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мороз.pdf689,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.