Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9274
Title: Оцінка конкурентоспроможності як основа вибору стратегії підприємства
Authors: Мороз, С. Г.
Moroz, S. G.
Keywords: конкурентоспроможність;конкурентні переваги;конкурентна позиція;собівартість;стратегія
Issue Date: 2014
Publisher: Ефективна економіка
Bibliographic description (Ukraine): Мороз, С. Г. Оцінка конкурентоспроможності як основа вибору стратегії підприємства / С. Г. Мороз // Ефективна економіка. – 2014. – № 2. – C. 1-12.
Abstract: У статті обгрунтовано значення та необхідність оцінювання конкурентоспроможності суб’єктів господарювання. Розглянуто особливості формування конкурентоспроможності виробництва сільськогосподарської продукції. Відмічено, що методи оцінювання конкурентоспроможності повинні враховувати особливості ринку, продукції та галузі, у якій працює підприємство. Проведена оцінка виробників молока районів Харківської області, в основі якої лежать собівартість та ціна одиниці продукції. Поєднання рівнів цих показників визначають стратегію суб’єкта конкуренції. Побудовано графік конкурентоспроможності виробників молока регіону, на підставі якого утворено чотири зони в залежності від конкурентних переваг. Визначено характерні риси для кожної з них шляхом аналізу окремих виробників та на основі узагальнень запропоновано можливі стратегічні напрямки розвитку виробництва підприємств із врахуванням визначеної конкурентної позиції.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9274
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Наукові публікації кафедри соціальної фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мороз.pdf689,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.