Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9274
Назва: Оцінка конкурентоспроможності як основа вибору стратегії підприємства
Автори: Мороз, С. Г.
Moroz, S. G.
Теми: конкурентоспроможність;конкурентні переваги;конкурентна позиція;собівартість;стратегія
Дата публікації: 2014
Видавництво: Ефективна економіка
Бібліографічний опис: Мороз, С. Г. Оцінка конкурентоспроможності як основа вибору стратегії підприємства / С. Г. Мороз // Ефективна економіка. – 2014. – № 2. – C. 1-12.
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтовано значення та необхідність оцінювання конкурентоспроможності суб’єктів господарювання. Розглянуто особливості формування конкурентоспроможності виробництва сільськогосподарської продукції. Відмічено, що методи оцінювання конкурентоспроможності повинні враховувати особливості ринку, продукції та галузі, у якій працює підприємство. Проведена оцінка виробників молока районів Харківської області, в основі якої лежать собівартість та ціна одиниці продукції. Поєднання рівнів цих показників визначають стратегію суб’єкта конкуренції. Побудовано графік конкурентоспроможності виробників молока регіону, на підставі якого утворено чотири зони в залежності від конкурентних переваг. Визначено характерні риси для кожної з них шляхом аналізу окремих виробників та на основі узагальнень запропоновано можливі стратегічні напрямки розвитку виробництва підприємств із врахуванням визначеної конкурентної позиції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9274
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Наукові публікації кафедри соціальної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мороз.pdf689,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.