Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9776
Название: Дослідження можливостей реалізації та особливостей написання міжнародних проектів у галузі фармацевтичної освіти, що фінансуються з фондів європейського союзу
Авторы: Артюх, Т. А.
Артюх, Т. О.
Artyukh, T. O.
Ключевые слова: агенції та програми;Європейський союз;міжнародні проекти;фармацевтична освіта;Еразмус +;Горизонт 2020;спеціалісти фармації;агенции и программы;Европейский союз;международные проекты;фармацевтическое образование;Эразмус +;Горизонт 2020;специалисты фармации;agencies and programs;European Union;international projects;pharmaceutical education;Erasmus+;Horizon 2020;specialists pharmacy
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Артюх, Т. О. Дослідження можливостей реалізації та особливостей написання міжнародних проектів у галузі фармацевтичної освіти, що фінансуються з фондів європейського союзу / Т. О. Артюх // Український вісник психоневрології. – 2015. – Т. 23, вип. 3 (84). – С. 9 - 11.
Краткий осмотр (реферат): Використовуючи ряд наукових методів дослідження: історичний, логічний, системно-аналітичний та порівняльний, автором статті проаналізовані різноманітні зарубіжні і вітчизняні літературні джерела та інтернет ресурси з метою вивчення та систематизації можливостей використання сучасних інструментів для розвитку фармацевтичної галузі, зокрема, і фармацевтичної освіти, в рамках пріоритетів ЄС та за їх фінансової підтримки. Враховані особливості при реалізації та складності у вирішенні проблемних питань при написанні проектів, а також поданні проектних заявок. Надані рекомендації для подолання проблем на етапі планування діяльності за проектом та створення гармонограми проекту.
Используя ряд научных методов исследования: исторический, логический, системно-аналитический и сравнительный, авторами статьи проанализированы различные зарубежные и отечественные литературные источники и интернет ресурсы с целью изучения и систематизации возможностей использования современных инструментов для развития фармацевтической отрасли, в частности, и фармацевтического образования, в рамках приоритетов ЕС и при их финансовой поддержке. Учтены особенности реализации и сложности в решении проблемных вопросов при написании проектов, а также представлении проектных заявок. Даны рекомендации для преодоления проблем на этапе планирования деятельности по проекту и создания гармонограмы проекта.
Using a number of scientific methods: historical, logical, systematic and analytical and comparative the author analyzed various foreign and domestic literature and Internet resources to study and systematize the possibilities of using modern tools for the development of the pharmaceutical industry, in particular, pharmaceutical education within EU priorities for their financial support. Taken into account in the implementation of features and complexity in solving problems in writing projects and submitting proposals. Recommendations to address problems at the planning stage of the project and create harmonohramy project.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9776
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри УЕФ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дослідж. можливостей реалізації Артюхpdf.pdf1,28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.