Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9776
Назва: | Дослідження можливостей реалізації та особливостей написання міжнародних проектів у галузі фармацевтичної освіти, що фінансуються з фондів європейського союзу |
Автори: | Артюх, Т. А. Артюх, Т. О. Artyukh, T. O. |
Теми: | агенції та програми;Європейський союз;міжнародні проекти;фармацевтична освіта;Еразмус +;Горизонт 2020;спеціалісти фармації;агенции и программы;Европейский союз;международные проекты;фармацевтическое образование;Эразмус +;Горизонт 2020;специалисты фармации;agencies and programs;European Union;international projects;pharmaceutical education;Erasmus+;Horizon 2020;specialists pharmacy |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Артюх, Т. О. Дослідження можливостей реалізації та особливостей написання міжнародних проектів у галузі фармацевтичної освіти, що фінансуються з фондів європейського союзу / Т. О. Артюх // Український вісник психоневрології. – 2015. – Т. 23, вип. 3 (84). – С. 9 - 11. |
Короткий огляд (реферат): | Використовуючи ряд наукових методів дослідження: історичний, логічний, системно-аналітичний та порівняльний, автором статті проаналізовані різноманітні зарубіжні і вітчизняні літературні джерела та інтернет ресурси з метою вивчення та систематизації можливостей використання сучасних інструментів для розвитку фармацевтичної галузі, зокрема, і фармацевтичної освіти, в рамках пріоритетів ЄС та за їх фінансової підтримки. Враховані особливості при реалізації та складності у вирішенні проблемних питань при написанні проектів, а також поданні проектних заявок. Надані рекомендації для подолання проблем на етапі планування діяльності за проектом та створення гармонограми проекту. Используя ряд научных методов исследования: исторический, логический, системно-аналитический и сравнительный, авторами статьи проанализированы различные зарубежные и отечественные литературные источники и интернет ресурсы с целью изучения и систематизации возможностей использования современных инструментов для развития фармацевтической отрасли, в частности, и фармацевтического образования, в рамках приоритетов ЕС и при их финансовой поддержке. Учтены особенности реализации и сложности в решении проблемных вопросов при написании проектов, а также представлении проектных заявок. Даны рекомендации для преодоления проблем на этапе планирования деятельности по проекту и создания гармонограмы проекта. Using a number of scientific methods: historical, logical, systematic and analytical and comparative the author analyzed various foreign and domestic literature and Internet resources to study and systematize the possibilities of using modern tools for the development of the pharmaceutical industry, in particular, pharmaceutical education within EU priorities for their financial support. Taken into account in the implementation of features and complexity in solving problems in writing projects and submitting proposals. Recommendations to address problems at the planning stage of the project and create harmonohramy project. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9776 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри організації,економіки та управління фармацією ІПКСФ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дослідж. можливостей реалізації Артюхpdf.pdf | 1,28 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.