Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9842
Title: Оценка и контроль маркетинговой деятельности аптечного предприятия
Authors: Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Дронкина, Я. Е.
Дронкина, Я. Є.
Dronkina, Ya. E.
Keywords: маркетинговая деятельность;маркетингова діяльність;marketing activities
Issue Date: 2016
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Дронкина, Я. Е. Оценка и контроль маркетинговой деятельности аптечного предприятия / Я. Е. Дронкина, А. Б. Ольховская // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 257–259.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9842
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
257-259.pdf434,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.