Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9842
Назва: Оценка и контроль маркетинговой деятельности аптечного предприятия
Автори: Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Дронкина, Я. Е.
Дронкина, Я. Є.
Dronkina, Ya. E.
Теми: маркетинговая деятельность;маркетингова діяльність;marketing activities
Дата публікації: 2016
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Дронкина, Я. Е. Оценка и контроль маркетинговой деятельности аптечного предприятия / Я. Е. Дронкина, А. Б. Ольховская // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 257–259.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9842
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
257-259.pdf434,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.