Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9849
Название: Визначення рівня обізнаності споживачів про торговельні марки фармацевтичних виробників
Авторы: Кривонос, К. А.
Кривонос, К. А.
Krivinos, K. A.
Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Коваленко, К. Е.
Коваленко, К. Е.
Kovalenko, K. E.
Ключевые слова: торговельна марка;торговая марка;trademark
Дата публикации: 2016
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Кривонос, К. А. Визначення рівня обізнаності споживачів про торговельні марки фармацевтичних виробників / К. А. Кривонос, А. Б. Ольховська, К. Е. Коваленко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 364–365.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9849
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
364-365.pdf405,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.