Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9849
Назва: Визначення рівня обізнаності споживачів про торговельні марки фармацевтичних виробників
Автори: Кривонос, К. А.
Кривонос, К. А.
Krivinos, K. A.
Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Коваленко, К. Е.
Коваленко, К. Е.
Kovalenko, K. E.
Теми: торговельна марка;торговая марка;trademark
Дата публікації: 2016
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Кривонос, К. А. Визначення рівня обізнаності споживачів про торговельні марки фармацевтичних виробників / К. А. Кривонос, А. Б. Ольховська, К. Е. Коваленко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 364–365.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9849
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
364-365.pdf405,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.