Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9849
Title: Визначення рівня обізнаності споживачів про торговельні марки фармацевтичних виробників
Authors: Кривонос, К. А.
Кривонос, К. А.
Krivinos, K. A.
Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Коваленко, К. Е.
Коваленко, К. Е.
Kovalenko, K. E.
Keywords: торговельна марка;торговая марка;trademark
Issue Date: 2016
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Кривонос, К. А. Визначення рівня обізнаності споживачів про торговельні марки фармацевтичних виробників / К. А. Кривонос, А. Б. Ольховська, К. Е. Коваленко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 364–365.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9849
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
364-365.pdf405,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.