Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9936
Название: Соціальний маркетинг як основа формування соціальної відповідальності фармацевтичних організацій
Авторы: Котвіцька, А. А.
Чмихало, Н. В.
Волкова, А. В.
Kotvitska, A. A.
Чмыхало, Н. В.
Chmyhalo, N. V.
Volkova, A. V.
Котвицкая, А. А.
Ключевые слова: фармацевтичний ринок;фармацевтический рынок
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Котвiцька, А. А. Соціальний маркетинг як основа формування соціальної відповідальності фармацевтичних організацій [Текст] / А. А. Котвiцька, Н. В. Чмихало, А. В. Волкова // Соціальна фармація : стан, проблеми та перспективи : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 17-20 берез. 2014 р. - Х., 2014. - С. 88-95.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9936
Располагается в коллекциях:Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри соціальної фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Котвіцька А.А., Чмихало Н.В., Волкова А.В..pdf312,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.