Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9936
Назва: Соціальний маркетинг як основа формування соціальної відповідальності фармацевтичних організацій
Автори: Котвіцька, А. А.
Чмихало, Н. В.
Волкова, А. В.
Kotvitska, A. A.
Чмыхало, Н. В.
Chmyhalo, N. V.
Volkova, A. V.
Котвицкая, А. А.
Теми: фармацевтичний ринок;фармацевтический рынок
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Котвiцька, А. А. Соціальний маркетинг як основа формування соціальної відповідальності фармацевтичних організацій [Текст] / А. А. Котвiцька, Н. В. Чмихало, А. В. Волкова // Соціальна фармація : стан, проблеми та перспективи : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 17-20 берез. 2014 р. - Х., 2014. - С. 88-95.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9936
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри соціальної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Котвіцька А.А., Чмихало Н.В., Волкова А.В..pdf312,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.