Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9936
Title: Соціальний маркетинг як основа формування соціальної відповідальності фармацевтичних організацій
Authors: Котвіцька, А. А.
Чмихало, Н. В.
Волкова, А. В.
Kotvitska, A. A.
Чмыхало, Н. В.
Chmyhalo, N. V.
Volkova, A. V.
Котвицкая, А. А.
Keywords: фармацевтичний ринок;фармацевтический рынок
Issue Date: 2014
Bibliographic description (Ukraine): Котвiцька, А. А. Соціальний маркетинг як основа формування соціальної відповідальності фармацевтичних організацій [Текст] / А. А. Котвiцька, Н. В. Чмихало, А. В. Волкова // Соціальна фармація : стан, проблеми та перспективи : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 17-20 берез. 2014 р. - Х., 2014. - С. 88-95.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9936
Appears in Collections:Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри соціальної фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Котвіцька А.А., Чмихало Н.В., Волкова А.В..pdf312,21 kBAdobe PDFView/Open


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.