| Дата выпуска | Название | Автор(ы) |
| 2015 | Analysis of automatic control systems in higher education | Khachatryan, S. V.; Reshetnyak, Yu. B.; Качатарян, С. В.; Решетняк, Ю. Б. |
| 2014 | Implementation active learning methods in the study of the humanities in higher education | Gulyaeva, I. V.; Kaydalova, L. G.; Гуляева, И. В.; Кайдалова, Л. Г.; Гуляєва, І. В.; Кайдалова, Л. Г. |
| 2017 | Актуальні проблеми підвищення якості вищої фармацевтичної освіти в Україні | Посилкіна, О. В.; Посылкина, О. В.; Posylkina, O. V.; Кайдалова, А. В.; Кайдалова, А. В.; Kaydalova, A. V. |
| 2021 | Досвід використання системної платформи Pharmel під час вивчення дисципліни «Терапевтичні вправи» | Ільницька, Г. С.; Гончарук, Н. В.; Ільницька, Л. В. |
| 2018 | Досвід залучення працівників практичної фармації до навчального процесу на кафедрі технології ліків Національного фармацевтичного університету | Ярних, Т. Г.; Данькевич, О. С.; Хохленкова, Н. В.; Ярных, Т. Г.; Yarnykh, T. G.; Dankevych, O. S.; Khokhlenkova, N. V. |
| 2017 | Забезпечення якості вищої освіти – стратегічна мета і виклик часу | Назарко, О. І.; Назарко, О. И.; Nazarko, O. I. |
| 2020 | Зв’язок та спадкоємність дисциплін «Фармакологія та медична рецептура» та «Клінічна фармакологія» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 224 «Технології медичної діагностики та лікування» | Вєтрова, К. В.; Ветрова, Е. В.; Vetrova, K. V.; Безугла, Н. П.; Безуглая, Н. П.; Bezugla, N. P.; Пропіснова, В. В.; Прописнова, В. В.; Propisnova, V. V. |
| 2016 | Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності «Фармація» | Черних, В. П.; Котвіцька, А. А.; Огарь, С. В.; Черных, В. П.; Chernykh, V. P.; Котвицкая, А. А.; Kotvitska, A. A.; Ogar, S. V. |
| 2019 | Методика проведення ділової гри в навчальному процесі підготовки майбутніх фармацевтів | Орловецька, Н. Ф.; Данькевич, О. С.; Dankevych, O. S.; Orlovetska, N. F.; Орловецкая, Н. Ф. |
| 2019 | Мотивація здобувачів вищої освіти до навчання в університеті | Гладкова, О. В.; Gladkova, O. V. |
| 2019 | Місце філософії у процесі формування професійної компетентності майбутнього фахівця | Іванова, К. А.; Иванова, К. А.; Ivanova, К. А.; Балабай, Я. В.; Balabay, Ya. V.; Кулакова, О. Н.; Кулакова, О. М.; Kulakova, O. M. |
| 2021 | Напрями вдосконалення методик викладання навчальних дисциплін магістрам освітніх, педагогічних наук | Кайдалова, Л. Г.; Науменко, Н. В. |
| 2016-12-22 | Науково-педагогічна та громадсько-просвітницька діяльність Володимира Фавра | Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V. |
| 2018 | Необхідність застосування фармакоекономічного підходу в економічній частині дипломного проекту здобувачів вищої освіти освітньо-професійної пограми «Технолгія фармцевтичних препаратів» | Посилкіна, О. В.; Посылкина, О. В.; Posylkina, O. V.; Кубасова, Г. В.; Kubasova, H. V.; Братішко, Ю. С.; Братишко, Ю. С.; Bratishko, Yu. S. |
| 2018 | Основные проблемы инженерной подготовки в Украине в контексте существующих вызовов времени | Шаповалов, А. В.; Шаповалов, О. В.; Shapovalov, A. V. |
| 2020 | Особливості методики викладання дисципліни «Клінічна фармакологія» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальностІ 224 «Технології медичної діагностики та лікування» | Вєтрова, К. В.; Ветрова, Е. В.; Vetrova, K. V.; Безугла, Н. П.; Безуглая, Н. П.; Bezugla, N. P. |
| 2018 | Особливості реалізації компетентнісного підходу у практиці сучасної освіти | Мозгова, О. О.; Мозговая, Е. А.; Mozgova, O. O.; Олексієнко, Т. О.; Алексеенко, Т. А.; Oleksienko, T. O. |
| 2025 | Переваги особистісно-орієнтованої технології навчання у вищій школі | Тимощук, Г. В. |
| 2023 | Перспективи використання хмарних технологій у освітньому процесі | Яременко, В. Д.; Рахімова, М. В.; Сич, І. А.; Перехода, Л. О. |
| 2020 | Проблеми розвитку вищої освіти в Україні: соціально-філософський аспект | Ісакова, О. І.; Баєва, О. І.; Isakova, O. I.; Baieva, O. I. |