Просмотр собрания по группе - Тема маркетингові комунікації

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 27  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024-06Analysis of economic efficiency of introduction of a complex of marketing communications in pharmaciesJemmi, Hafsa
2018The conceptual bases of implementation of the controlling system of marketing communication management in pharmaceutical organizationsOlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Малий, В. В.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2019Theoretical and methodological approaches to development of the “road map” for promoting a new medicine product to the pharmaceutical marketOlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Малий, В. В.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2025-02Аналіз застосування комплексу маркетингових комунікацій в соціальних мережахУварова, А. С.
2023-02Аналіз маркетингових комунікацій аптечних мереж з використанням цифрового маркетингуБараненко, Ольга
2023-06Аналіз маркетингових комунікацій фармацевтичних компаній (на прикладі корпорації “Арте-ріум)Романенко, Анна
2023-02Аналіз просування бренду лікарського засобу з використанням цифрового маркетингуАртикульна, Вікторія
2018Антикризове управління маркетинговими комунікаціями фармацевтичних організаційОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2020Використання маркетингових комунікацій – необхідна умова розвитку фармацевтичної компаніїКуценко, О. В.; Панасенко, К. М.; Глєбова, Н. В.
2015Вплив кризи на вибір маркетингових комунікацій при просуванні фармацевтичного товаруМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Ольховская, А. Б.; Malyi, V. V.; Olkhovskaya, A. B.
2025-06Дослідження впливу маркетингової політики комунікацій на діяльність косметологічного салонуМорозова, О. В.
2025-06Дослідження ефективності просування лікарських засобівДолгих, Р. Р.
2018Дослідження основних чинників недобросовісної реклами лікарських засобів в Україні та розробка пропозицій щодо їх запобіганняОльховська, А. Б.; Olkhovska, A. B.; Ольховская, А. Б.
2014Дослідження розривів у маркетингових комунікаціях аптечної організації як інструменту для підвищення ефективності роботи роздрібного сектору фармацевтичного ринкуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2003Ефективність взаємозв'язку маркетингових комунікацій та фармакоекономічних дослідженьМнушко, З. М.; Хижняк, Т. О.; Страшний, В. В.; Мнушко, З. Н.; Хижняк, Т. А.; Страшный, В. В.; Mnushko, Z. N.; Khizhnyak, T. A.; Strashny, V. V.
2021Маркетингові комунікації у просуванні бренда освітньої послугиЯковлева, О. Ю.; Яковлева, О. Ю.; Yakovleva, O. Yu.
2017Оцінка ефективності маркетингових комунікацій на фармацевтичном підприємствіПєтунова, А. А.; Петунова, А. А.; Petunova, A. A.
2017Оцінка ефективності маркетингових комунікацій суб’єктів фармацевтичного ринкуКучеровська, К. С.; Кучеровская, К. С.; Kucherovs'ka, K. S.; Чумакова, А. В.; Chumakova, A. V.
2023-06Планування складових підвищення іміджу підприємства та оцінка їх ефективностіУсатенко, Анна
2018Практичні аспекти використання інноваційних комунікативних технологій у роботі медичних (фармацевтичних) представників та шляхи їх удосконаленняОльховська, А. Б.; Olkhovska, А. B.; Ольховская, А. Б.