Перегляд зібрання за групою - Автори Тимощук, Г. В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 42 із 42
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014The activity approach in the formation of future economists’ value attitude to professional activitiesТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H.
2015The value attitude formation of future economists to the professional activity in the context of the social and ethical marketing conceptТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H. V.
2020Веб-квест як інноваційна технологія навчанняТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H. V.
2023Використання методу синквейну в освітньому процесіСабатовська-Фролкіна, І. С.; Тимощук, Г. В.
2022Використання технології podcast в освітньому процесіТимощук, Г. В.; Tymoshchuk, H. V.
2021Використання технології QR-коду в освітньому процесіТимощук, Г. В.
2022Віртуальна дошка Pudlet як ефективний інструмент візуалізації в освітньому процесіТимощук, Г. В.
2023Гейміфікація в освіті: основні елементиТимощук, Г. В.
2023Гейміфікація в освіті: основні елементиТимощук, Г. В.
2024Гейміфікація освітнього процесу: сучасний поглядТимощук, Г. В.
2022Готовність викладача до організації наукових заходів як категорійно-понятійна проблемаТимощук, Г. В.
2018Готовність до професійної саморелазації як актуальний напрям професійної підготовки майбутніх фахівцівТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H. V.
2013Дидактичні аспекти вивчення економічних дисциплінТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H.
2022Дидактичні аспекти використання сервісів для створення віртуальних дошок в освітньому процесіТимощук, Г. В.
2024Досвід упровадження курсу підвищення кваліфікації "Цифрова компетентність педагогічних і науково-педагогічних працівників"Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Фесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.; Тимощук, Г. В.
2023Модель гейміфікації PBL в освітньому процесіТимощук, Г. В.
2023Основні принципи гейміфікації в освітіШварп, Н. В.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Тимощук, Г. В.
2013Особливості професійної діяльності економістаТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H.
2013Педагогічний супровід проектної діяльності майбутніх економістів та його основні принципиТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H.
2013Педагогічний супровід проектної діяльності майбутніх економістів у процесі фахової підготовкиТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H.
2014Педагогічні умови формування ціннісного ставлення майбутніх економістів до професійної діяльності у процесі вивчення фахових дисциплінТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H. V.
2025Переваги особистісно-орієнтованої технології навчання у вищій школіТимощук, Г. В.
2023Переваги та недоліки використання технології podcast в освітньому процесіТимощук, Г. В.
2024Популяризація лікарських рослин фундаторами фармацевтичної освіти в УкраїніЛутаєва, Т. В.; Фесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.; Тимощук, Г. В.
2024Практика управління конфліктними ситуаціями у роботі фармацевтаШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Тимощук, Г. В.
2024Практика управління конфліктними ситуаціями у роботі фармацевтаШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Тимощук, Г. В.
2018Професійна самореалізація особистості як педагогічна проблемаТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H. V.
2024Підготовка фармацевтів-інтернів до засвоєння специфіки соціально-психологічних особливостей функціонування колективу фармацевтичного закладуШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Тимощук, Г. В.; Shvarp, N. V.; Fesenko, V. Yu.; Timoshchuk, H. V.
2024Рефлексія як фактор формування професійної компетентностіТимощук, Г. В.
2024Рефлексія як фактор формування професійної компетентностіТимощук, Г. В.
2024Соціальні сервіси Web 2.0 в освітньому процесіТимощук, Г. В.
2014Сутність і структура ціннісного ставлення майбутніх економістів до професійної діяльностіТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H. V.
2021Тайм-менеджмент як педагогічна технологія розвитку часової компетентності майбутніх фахівцівТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H. V.
2014Теоретичні засади реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх економістів на основі використання інтерактивних методів навчанняКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Тимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H. V.
2021Теоретичні основи готовності до професійного саморозвитку педагогічних працівників у системі післядипломної освітиТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H. V.
2025Технологія проєктного навчання у вищій школіТимощук, Г. В.; Фесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.
2022Формування психогігієнічної компетентності здобувачів вищої освітиЛутаєва, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.; Тимощук, Г. В.; Tymoshchuk, H. V.
2015Формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх економістів у процесі вивчення фахових дисциплінТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H. V.
2025Цифровий сервіс Wordwall як інструмент інтерактивного навчання у вищій школіТимощук, Г. В.
2013Ціннісне ставлення до професійної діяльності як актуальний вектор професійної підготовки майбутніх економістівТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H.
2024Якість професійного життя фармацевтів під час воєнного стану в УкраїніФесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.; Тимощук, Г. В.
2024Індивідуальна рефлексія в умовах дистанційної освітиТимощук, Г. В.; Шварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.