Просмотр собрания по группе - Авторы Plyaka, L. V.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 63 из 63
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Formation of educational motivation of students for future laboratory-based physician to study professionally-oriented disciplinesKirshenbaum, O. V.; Кіршенбаум, О. В.; Киршенбаум, Е. В.; Plyaka, L. V.; Пляка, Л. В.
2015Formation of socio-psychological climate in the student groupPlyaka, L. V.; Rakovskaya, A. S.; Пляка, Л. В.; Раковская, А. С.; Раковська, А. С.
2016Problems of cognitive motivation formation in future trainersPlyaka, L. V.; Chihar, B.; Пляка, Л. В.
2018Professional competency formation during the production practice process of future pharmaceutical specialistsPlyaka, L. V.; Пляка, Л. В.; Vereitina, O. A.; Вереітіна, О. А.
2014Psychological and pedagogical causes of origin of conflicts in a system “teacher–student”Plyaka, L. V.; Nieviezhina, O. A.; Пляка, Л. В.; Невежна, О. А.; Пляка, Л. В.; Невежна, О. А.
2014Psychological characteristics of motivation student learning activitiesPlyaka, L. V.; Chueva, I. M.; Пляка, Л. В.; Чуева, И. Н.; Чуєва, І. М.
2018Визначення підходів до оцінки особистісних якостей аудиторів фармацевтичних систем якостіКарамаврова, Т. В.; Лебединець, В. О.; Пляка, Л. В.; Karamavrova, T. V.; Lebedynets, V. O.; Plyaka, L. V.; Карамаврова, Т. В.; Лебединец, В. А.; Пляка, Л. В.
2018Використання технології моделювання професійної діяльності в підготовці майбутніх викладачівСабатовська, І. С.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2019Внедрение интерактивных методов обучения и ароматерапии для повышения эффективности обучения провизоров-интерновЦубанова, Н. А.; Пляка, Л. В.; Tsubanova, N. A.; Plyaka, L. V.
2008Готовність до спілкування як прояв комунікативної компетентності майбутніх провізорівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2016До проблеми психологічної готовності майбутнього фахівця фармацевтичного профілю до професійної діяльностіПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2008Зміст професійно важливих якостей особистості майбутнього провізораПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2019Модуляция стрессоустойчивости провизоров-интернов в условиях повышенных интеллектуальных нагрузок эфирным маслом апельсинаЦубанова, Н. А.; Tsubanova, N. A.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2009Особливості комунікативної діяльності майбутніх провізорівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2020Особливості формування соціально-психологічного клімату в студентському колективіПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.
2017Практичні аспекти формування психологічних навичок здорового способу життя здобувачів вищої освіти Національного фармацевтичного університетуПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Гавриш, Н. Б.; Havrysh, N. B.
2019Применение интерактивных методов обучения совместно с ароматерапией эфирным маслом апельсина при изучении провизорами-интернами некоторых тем по клинической фармацииЦубанова, Н. А.; Tsubanova, N. A.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2019Причини та профілактика професійного вигорання у викладачівПляка, Л. В.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V.
2009Професійна компетентність як фактор формування конкурентоспроможності майбутніх фахівцівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2016Психодіагностичний комплекс з вивчення особистості студентаПляка, Л. В.; Огарь, С. В.; Plyaka, L. V.; Ogar’, S. V.
2013Психологическое сопровождение как фактор активизации пофессионального и личностного становлення будущих провизоловПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2011Психолого-педагогічна технологія розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2020Психолого-педагогічні аспекти формування здорового способу життя здобувачів освіти в процесі навчання у ЗНОСабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2011Психолого-педагогічні умови та чинники розвитку професійної компетентності в майбутніх фахівцівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2015Психологічна допомога студентам вищого навчального закладу як діяльність практичного психологаПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2015Психологічна діагностика розвитку особистості у процесі професійного становленняПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2016Психологічна компетентність викладачів вищих навчальних закладів медичного та фармацевтичного спрямування як фактор професіоналізмуКайдалова, Л. Г.; Пляка, Л. В.; Шаповалова, В. С.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V.; Shapovalova, V. S.
2011Психологічне здоров`я як психологічна проблемаПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2011Психологічний супровід навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладіПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2009Психологічні аспекти професійного спілкування провізораПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2011Психологічні детермінанти розвитку професійної самосвідомості в майбутніх провізорівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2012Психологічні детермінанти стану готовності майбутніх провізорів до виконання професійних обов’язківКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Пляка, Л. В.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2017Психологічні особливості професійної адаптації майбутніх фахівців фармацевтичної галузіПляка, Л. В.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2010Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2008Психологічні особливості формування комунікативних здібностей у майбутніх провізорівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2011Психологічні проблеми мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентівКайдалова, Л. Г.; Пляка, Л. В.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V.
2018Психологія спілкуванняКайдалова, Л. Г.; Пляка, Л. В.; Альохіна, Н. В.; Шаповалова, В. С.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V.; Алехина, Н. В.; Alokhina, N. V.; Shapovalova, V. S.
2011Психологія спілкуванняКайдалова, Л. Г.; Пляка, Л. В.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V.
2012Регуляция психических состояний студентов высших учебных заведений средствами ароматерапииПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2017Розвиток комунікативних здібностей у майбутніх фахівців в умовах професійної підготовкиПаламарчук, В. В.; Palamarchuk, V. V.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2009Розвиток комунікативної компетентності особистостіПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2011Розвиток професійної компетентності в майбутніх фахівцівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Тюріна, В. О.; Тюрина, В. А.; Turina, V. O.
2010Роль ділових ігор в процесі розвитку професійної комунікативної компетентності майбутніх провізорівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2016Роль психолого-педагогічниої складової у підготовці майбутніх фармацевтівСабатовська, І. С.; Пляка, Л. В.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.; Plyaka, L. V.
2011Роль психологічної служби в процесі адаптації першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладіПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2019Роль і місце практичної підготовки у фаховій підготовці майбутніх викладачівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Вереітіна, О. А.; Вереитина, О. А.; Vereitina, О. А.
2008Соціально-психологічний тренінг як засіб розвитку комунікативних здібностей майбутніх провізорівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2007Спілкування як складник професійної компетентності випускників вищого фармацевтичного закладуКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Пляка, Л. В.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2014Структура професійної готовності майбутніх фахівців фармацевтичної галузіПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2010Структура професійної комунікативної компетентності майбутніх провізорівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2009Технологія розвитку комунікативної компетентності майбутніх провізорів у процесі професійної підготовкиПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2009Толерантність як складова професійної комунікативної компетентності майбутніх провізорівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2008Формування емпатії як професійно значимої якості особистості майбутнього провізораПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2015Формування професійної спрямованості в період навчально-виробничої практикиПляка, Л. В.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2020Формування професійної Я-Концепції у майбутніх професіоналів фармацевтичного сектора галузі охорони здоров`яПляка, Л. В.; Ольховська, А. Б.; Plyaka, L. V.; Olkhovska, A. B.; Ольховская, А. Б.
2015Формування психологічної готовності в майбутніх фахівців за допомогою психологічного тренінгуПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2008Формування психологічної готовності студентів до професійної комунікативної діяльностіПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2018Формування психологічної компетентності сучасного фахівця під час виробничої практикиПляка, Л. В.; Вереітіна, О. А.; Plyaka, L. V.; Vereitina, О. А.; Пляка, Л. В.; Вереитина, О. А.
2019Формування стресостійкості як складової психологічного здоров’я сучасного викладачаПляка, Л. В.; Кайдалова, Л. Г.; Альохіна, Н. В.; Plyaka, L. V.; Kaydalova, L. G.; Alokhina, N. V.
2018Фізична культура та психофізіологічний тренінгПляка, Л. В.; Кайдалова, Л. Г.; Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V.
2018Я - концепція майбутнього викладача як фактор професійного становленняПляка, Л. В.; Сабатовська, І. С.; Plyaka, L. V.; Sabatovska, I. S.; Пляка, Л. В.; Сабатовская, И. С.
2018Я-концепція майбутнього викладача як фактор професійного становленняПляка, Л. В.; Сабатовська, І. С.; Plyaka, L. V.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.
2009«Я-концепція» як показник розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.