Дата выпуска | Название | Автор(ы) |
2017 | Formation of educational motivation of students for future laboratory-based physician to study professionally-oriented disciplines | Kirshenbaum, O. V.; Кіршенбаум, О. В.; Киршенбаум, Е. В.; Plyaka, L. V.; Пляка, Л. В. |
2015 | Formation of socio-psychological climate in the student group | Plyaka, L. V.; Rakovskaya, A. S.; Пляка, Л. В.; Раковская, А. С.; Раковська, А. С. |
2016 | Problems of cognitive motivation formation in future trainers | Plyaka, L. V.; Chihar, B.; Пляка, Л. В. |
2018 | Professional competency formation during the production practice process of future pharmaceutical specialists | Plyaka, L. V.; Пляка, Л. В.; Vereitina, O. A.; Вереітіна, О. А. |
2014 | Psychological and pedagogical causes of origin of conflicts in a system “teacher–student” | Plyaka, L. V.; Nieviezhina, O. A.; Пляка, Л. В.; Невежна, О. А.; Пляка, Л. В.; Невежна, О. А. |
2014 | Psychological characteristics of motivation student learning activities | Plyaka, L. V.; Chueva, I. M.; Пляка, Л. В.; Чуева, И. Н.; Чуєва, І. М. |
2018 | Визначення підходів до оцінки особистісних якостей аудиторів фармацевтичних систем якості | Карамаврова, Т. В.; Лебединець, В. О.; Пляка, Л. В.; Karamavrova, T. V.; Lebedynets, V. O.; Plyaka, L. V.; Карамаврова, Т. В.; Лебединец, В. А.; Пляка, Л. В. |
2018 | Використання технології моделювання професійної діяльності в підготовці майбутніх викладачів | Сабатовська, І. С.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2019 | Внедрение интерактивных методов обучения и ароматерапии для повышения эффективности обучения провизоров-интернов | Цубанова, Н. А.; Пляка, Л. В.; Tsubanova, N. A.; Plyaka, L. V. |
2008 | Готовність до спілкування як прояв комунікативної компетентності майбутніх провізорів | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2016 | До проблеми психологічної готовності майбутнього фахівця фармацевтичного профілю до професійної діяльності | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2008 | Зміст професійно важливих якостей особистості майбутнього провізора | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2019 | Модуляция стрессоустойчивости провизоров-интернов в условиях повышенных интеллектуальных нагрузок эфирным маслом апельсина | Цубанова, Н. А.; Tsubanova, N. A.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2009 | Особливості комунікативної діяльності майбутніх провізорів | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2020 | Особливості формування соціально-психологічного клімату в студентському колективі | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S. |
2017 | Практичні аспекти формування психологічних навичок здорового способу життя здобувачів вищої освіти Національного фармацевтичного університету | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Гавриш, Н. Б.; Havrysh, N. B. |
2019 | Применение интерактивных методов обучения совместно с ароматерапией эфирным маслом апельсина при изучении провизорами-интернами некоторых тем по клинической фармации | Цубанова, Н. А.; Tsubanova, N. A.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2019 | Причини та профілактика професійного вигорання у викладачів | Пляка, Л. В.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V. |
2009 | Професійна компетентність як фактор формування конкурентоспроможності майбутніх фахівців | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2016 | Психодіагностичний комплекс з вивчення особистості студента | Пляка, Л. В.; Огарь, С. В.; Plyaka, L. V.; Ogar’, S. V. |
2013 | Психологическое сопровождение как фактор активизации пофессионального и личностного становлення будущих провизолов | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2011 | Психолого-педагогічна технологія розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2020 | Психолого-педагогічні аспекти формування здорового способу життя здобувачів освіти в процесі навчання у ЗНО | Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2011 | Психолого-педагогічні умови та чинники розвитку професійної компетентності в майбутніх фахівців | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2015 | Психологічна допомога студентам вищого навчального закладу як діяльність практичного психолога | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2015 | Психологічна діагностика розвитку особистості у процесі професійного становлення | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2016 | Психологічна компетентність викладачів вищих навчальних закладів медичного та фармацевтичного спрямування як фактор професіоналізму | Кайдалова, Л. Г.; Пляка, Л. В.; Шаповалова, В. С.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V.; Shapovalova, V. S. |
2011 | Психологічне здоров`я як психологічна проблема | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2011 | Психологічний супровід навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2009 | Психологічні аспекти професійного спілкування провізора | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2011 | Психологічні детермінанти розвитку професійної самосвідомості в майбутніх провізорів | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2012 | Психологічні детермінанти стану готовності майбутніх провізорів до виконання професійних обов’язків | Кайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Пляка, Л. В.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2017 | Психологічні особливості професійної адаптації майбутніх фахівців фармацевтичної галузі | Пляка, Л. В.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2010 | Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2008 | Психологічні особливості формування комунікативних здібностей у майбутніх провізорів | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2011 | Психологічні проблеми мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів | Кайдалова, Л. Г.; Пляка, Л. В.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V. |
2018 | Психологія спілкування | Кайдалова, Л. Г.; Пляка, Л. В.; Альохіна, Н. В.; Шаповалова, В. С.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V.; Алехина, Н. В.; Alokhina, N. V.; Shapovalova, V. S. |
2011 | Психологія спілкування | Кайдалова, Л. Г.; Пляка, Л. В.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V. |
2012 | Регуляция психических состояний студентов высших учебных заведений средствами ароматерапии | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2017 | Розвиток комунікативних здібностей у майбутніх фахівців в умовах професійної підготовки | Паламарчук, В. В.; Palamarchuk, V. V.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2009 | Розвиток комунікативної компетентності особистості | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2011 | Розвиток професійної компетентності в майбутніх фахівців | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Тюріна, В. О.; Тюрина, В. А.; Turina, V. O. |
2010 | Роль ділових ігор в процесі розвитку професійної комунікативної компетентності майбутніх провізорів | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2016 | Роль психолого-педагогічниої складової у підготовці майбутніх фармацевтів | Сабатовська, І. С.; Пляка, Л. В.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.; Plyaka, L. V. |
2011 | Роль психологічної служби в процесі адаптації першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2019 | Роль і місце практичної підготовки у фаховій підготовці майбутніх викладачів | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Вереітіна, О. А.; Вереитина, О. А.; Vereitina, О. А. |
2008 | Соціально-психологічний тренінг як засіб розвитку комунікативних здібностей майбутніх провізорів | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2007 | Спілкування як складник професійної компетентності випускників вищого фармацевтичного закладу | Кайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Пляка, Л. В.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2014 | Структура професійної готовності майбутніх фахівців фармацевтичної галузі | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2010 | Структура професійної комунікативної компетентності майбутніх провізорів | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2009 | Технологія розвитку комунікативної компетентності майбутніх провізорів у процесі професійної підготовки | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2009 | Толерантність як складова професійної комунікативної компетентності майбутніх провізорів | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2008 | Формування емпатії як професійно значимої якості особистості майбутнього провізора | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2015 | Формування професійної спрямованості в період навчально-виробничої практики | Пляка, Л. В.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2020 | Формування професійної Я-Концепції у майбутніх професіоналів фармацевтичного сектора галузі охорони здоров`я | Пляка, Л. В.; Ольховська, А. Б.; Plyaka, L. V.; Olkhovska, A. B.; Ольховская, А. Б. |
2015 | Формування психологічної готовності в майбутніх фахівців за допомогою психологічного тренінгу | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G. |
2008 | Формування психологічної готовності студентів до професійної комунікативної діяльності | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |
2018 | Формування психологічної компетентності сучасного фахівця під час виробничої практики | Пляка, Л. В.; Вереітіна, О. А.; Plyaka, L. V.; Vereitina, О. А.; Пляка, Л. В.; Вереитина, О. А. |
2019 | Формування стресостійкості як складової психологічного здоров’я сучасного викладача | Пляка, Л. В.; Кайдалова, Л. Г.; Альохіна, Н. В.; Plyaka, L. V.; Kaydalova, L. G.; Alokhina, N. V. |
2018 | Фізична культура та психофізіологічний тренінг | Пляка, Л. В.; Кайдалова, Л. Г.; Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V. |
2018 | Я - концепція майбутнього викладача як фактор професійного становлення | Пляка, Л. В.; Сабатовська, І. С.; Plyaka, L. V.; Sabatovska, I. S.; Пляка, Л. В.; Сабатовская, И. С. |
2018 | Я-концепція майбутнього викладача як фактор професійного становлення | Пляка, Л. В.; Сабатовська, І. С.; Plyaka, L. V.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S. |
2009 | «Я-концепція» як показник розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів | Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V. |