Browsing by Author Самборський, О. С.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 64  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2017The analysis of dynamics of changes in the availability indexes of beta-blockers in UkraineSamborskyi, O. S.; Hermanowski, T.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Германовскі, Т.; Слободянюк, М. М.; Самборский, О. С.; Германовски, Т.; Слободянюк, Н. Н.
2017A foundation of scientific and practical approaches to determination of expediency and investment attractiveness of the new antihypertensive medicines developmentСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Yu. V.
2017Innovative approach the system of management of organizational and technological process of new medicine developmentСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Yu. V.
2018Theoretical and scientific-practical aspects of marketing commercialization of higher educational establishments scientific developmentsMalyi, V. V.; Малый, В. В.; Малий, В. В.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.
2007Антигистаминные препараты на фармацевтическом рынке УкраиныСлободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Слободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Samborskyi, O. S.; Самборский, О. С.
2019Визначення вартості інвестиційного проекту з розробки нового генеричного лікарського засобу на основі змістовного підходуСлободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Губін, Ю. І.; Мандзій, Т. П.; Slobodyanyuk, M. M.; Samborskyi, О. S.; Hubin, Yu. I.; Mandzii, T. P.; Слободянюк, Н. Н.; Самборский, О. С.; Губин, Ю. И.; Мандзий, Т. П.
2019Визначення потенційної ємкості - важлива складова маркетингового потенціалу ринкуСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Evtushenko, O. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2017Вопросы экстемпорального изготовления в Украине и за рубежомЄвтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborsky, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2016Вплив емоційної та раціональної складових лояльності на вибір та споживання антигіпертензивних препаратівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Семенив, Д. В.; Semeniv, D. V.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2019Вплив інноваційних складових з розробки лікарських засобів на їх ринкову цінуСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2021Дослідження економічного і маркетингового підходів у формуванні доданої вартості лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Самборський, О. С.
2021Дослідження сили ринкових позицій лікарських засобів через складові комплексу торговельних марок і брендівСлободянюк, М. М.; Самборський, О. С.
2020Дослідження структури і складових собівартості та ціни лікарських засобів в умовах соціальної направленості товарної політики фармацевтичного підприємстваСлободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Рогуля, О. Ю.
2021Дослідження якісних і кількісних показників сили ринкових позицій препаратів протиалергійного лікарського засобу цетиризинСлободянюк, М. М.; Самборський, О. С.
2017Застосування методу квотної вибірки при проведенні досліджень фармацевтичного ринкуШуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2015Исследования в «маркетинговом поле» брендов лекарственных препаратовБайгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Слободянюк, Н. Н.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Семенив, Д. В.; Семенів, Д. В.; Semeniv, D. V.; Самборский, О. С.; Самборський, О. С.; Samborskiy, O. S.
2021Комплексне використання економічного і маркетингового підходів при формуванні доданої вартості лікарського засобу рабепразолСлободянюк, М. М; Самборський, О. С.; Рогуля, О. Ю.
2017Логістичний ланцюг та мережевий підхід як засіб підвищення ефективності стейкхолдерської моделі створення нових лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.
2014Лояльность потребителей к брендам лекарственных препаратовБайгуш, Ю. В.; Слободянюк, Н. Н.; Самборский, О. С.; Байгуш, Ю. В.; Слободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Baygush, Y. V.; Slobodyanyuk, M. M.; Samborskiy, O. S.
2022Маркетингове дослідження сили ринкових позицій антигістамінних препаратів цетиризинуСамборський, О. С.; Слободянюк, М. М.; Рогуля, О. Ю.; Байгуш, Ю. В.; Samborskyi, O. S.; Slobodyanyuk, M. M.; Rohulia, O. Yu.; Baygush, Yu. V.