Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10601
Название: Бренд-менеджмент
Авторы: Малий, В. В.
Ольховська, А. Б.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Olkhovskaya, A. B.
Ольховская, А. Б.
Ключевые слова: бренд-менеджмент;бренд;торговельна марка
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Малий, В. В. Бренд-менеджмент: метод. рек. до самост. роботи студентів / В. В. Малий, А. Б. Ольховська. - Х.: НФаУ, 2015. - 51 с.
Краткий осмотр (реферат): Методичні рекомендації розроблені відповідно до навчальної програми дисципліни «Бренд-менеджмент» і містять перелік основних теоретичних питань за темами програми дисципліни, практичні та ситуаційні завдання для самостійної роботи студентів, кейси, ділові ігри, питання для самоконтролю знань студентів, що дають можливість студентам перевірити рівень підготовки з відповідної теми, тестові завдання, перелік питань для підготовки до підсумкового модульного контролю, рекомендовану літературу. Методичні рекомендації призначені для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг».
Описание: УДК: 659.126 (075.8):339.138 М20
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10601
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
(3) БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ СРС.pdf935,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.